fullt upp

Den senaste veckan har det inte varit mycket aktivitet här (jag som började så himla bra!). Den största anledningen till det är att jag först jobbade (och därför bodde ute i Grillby hos mina föräldrar) mån-tors. Jag slutade kl 13 på torsdagen, då for jag hem och förberedde det sista innan jag, kvart i tre, tog tåget mot Karlstad. Min goda vän Bea bor där, och vi hade planerat att gå på Putte i parken. Det var en otroligt härlig helg och jag har sett så mycket bra musik live, vi har stått längst fram flera gånger (och eftersom jag hade D90n med mig har jag massor med bilder med mig hem). Men jag tycker vi börjar med dom som inte var tagna med D90n, utan med min lilla S3000. Dessa bilder är på det musikaliska geniet Joakim Thåström. Vi stod allra längst fram och trots att han inte körde fanfanfan eller brev till 10:e våningen (två av mina favoritlåtar med honom), så var det underbart. Han är så otroligt bra live, och jag är redan sugen på att se honom en andra gång. (spotifylänk till thåström)

 
Trackback
  

kategori

dagbok flickr foton musik vardagsfoton

2 0 1 2

junijuliaugusti oktoberdecember